מתלבטים כיצד לקדם את האתר שלכם? לא יודעים לבחור בין קידום אורגני לקידום ממומן?
במאמר זה נסביר לכם בדיוק למה אלו שני הצדדים של אותו מטבע.
גם אם אתם בוחרים לקדם את האתר שלכם בצורה ממומנת באמצעות פרסמות, אסור לוותר על הקידום האורגני בשום פנים ואופן צריכים חברה לקידום האתר שלכם? לחצו פה
קראו את הכתבה וגלו את כל הפרטים והשיטות.
- בגלל התחרות
בעבר, אתר אינטרנט היה למעשה כרטיס הביקור של העסק ותו לא. הכתובת הייתה מופיעה על כרטיס הביקור הפיזי, נשלחת במיילים ללקוחות, או מופצת בכל מיני דרכים שונות לכל מי שזה רק יכול לעניין אותו. מנועי החיפוש היו רבים ומגוונים – מאתר יאהו ועד בינג, כל אחד היה משתמש במשהו אחר. היום, כולם פונים רק למקור אחד. כן, ניחשתם נכון, המקור הזה הוא כמובן גוגל. העובדה שכל הלקוחות שלכם מחפשים את השירות באותו המקום, הופכת את התחרות לגבוהה הרבה יותר. התוצאה המתקבלת היא שכיום, אתר האינטרנט של העסק הוא לא רק כרטיס ביקור. האתר הוא כלי משמעותי ואקטיבי בדרך אל הלקוחות הפוטנציאליים, ולמיקום שלו בגוגל יש משמעות עצומה. - בגלל האמינות
יש דעה רווחת לפיה קידום ממומן הוא פשוט יותר מקידום אורגני.
רבים מאמינים שניתן פשוט למלא את האינטרנט בפרסומות ולוותר כליל על הקידום המסורתי – זה שכולל כתיבת מאמרים, החלפת קישורים ועוד פעולות נוספות אשר מקפיצות את האתר עשרות מקומות למעלה בגוגל בלי להשתמש בפרסומות ממומנות.
אבל האמת היא, ששימוש אך ורק בקידום ממומן פשוט מוריד את האמינות של האתר בעיניי הלקוח.
אתר שנמצא בגוגל במקומות הראשונים בלי תווית הפרסומת, הוא אתר שמשדר אמינות.זה אומר שמשתמשים רבים נכנסים אליו ובוחרים להישאר בו, לא בגלל שהוא נמצא שם כפרסומת – אלא כי התוכן הממלא אותו הוא באמת ובתמים איכותי. לכן, גם אם אתם משקיעים הון תועפות בקידום הממומן,
חשוב לבצע לצד זאת גם קידום אורגני. אנחנו מבטיחים שלא תצטערו מחפשים חברה לקידום אורגני? לחצו כאן
- בגלל העצמאות
קידום אורגני יכול להיות יחסית פשוט לביצוע באופן עצמאי.
בעלי עסקים ואתרים רבים בוחרים לעבוד עם מקדם מקצועי רק בתור התחלה. בצורה זו, המקדם יקפיד לבנות עבורם אסטרטגיה מנצחת, וילווה אותם בביצוע שלה במשך מספר חודשים. המקדם גם יבצע אנליזה מעמיקה של הנתונים (ויש הרבה כאלה: כניסות משתמשים, זמן שהייה באתר, ועוד ועוד).
לאתר מכן, המקדם ילווה את בעל האתר במשך תקופה מסויימת וידריך אותו בהמשך התפעול.
שיטה זו היא יעילה במיוחד כי יש בה שילוב מנצח של מקצועיות והמשך פעולה עצמאי – כך שאם אתם מסוג האנשים שאוהבים לנהל את העניינים שלהם בעצמם, ויש לכם קצת (או הרבה) זמן פנוי ליצירת תוכן איכותי, יכול מאוד להיות שזו בדיוק השיטה בשבילכם.