קידום אתרים אורגני SEO

בעולם של ימינו כולנו מעבירים את הזמן באינטרנט. במנועי החיפוש וברשתות החברתיות אנשים צוברים ידע חדש, מתעדכנים בחדשות, שומרים על קשר עם אנשים שהם אוהבים ואפילו יוצרים תחומי עניין חדשים. ולכן, זה לא באמת מפתיע שהאינטרנט כיום הוא פלטפורמת המיתוג והשיווק אולי החזקה ביותר שישנה.

קידום אורגני היא עבודה משולבת שכוללת היבטים נרחבים שמטרתה בראש ובראשונה היא לשפר את מיקום הקישור לאתר שעומד על הפרק לראשית רשומת תוצאות החיפוש.
זה לא ייקח יום או ימיים, וגם לא כמה שבועות אבל כשהתוצאות יגיעו – זה לחלוטין ישתלם.

אז למה בכלל קידום אורגני אתם שואלים?

"קידום אורגני בגוגל היא טכניקת פרסום מובילה בעולם השיווק הדיגיטלי. במהלך עבודת הקידום בעל האתר או מקדם אתרים מטעמו מבצעים פעולות שונות לטובת עידוד גוגל ומנועי החיפוש לדרג את אותו אתר מקודם גבוה יותר בתוצאות החיפוש, בשאיפה להגיע לתוצאה הראשונה לביטויים רלוונטיים בתחום בו עוסק האתר."

.google

יש דעה רווחת לפיה קידום ממומן הוא פשוט יותר מקידום אורגני..

רבים מאמינים שניתן פשוט למלא את האינטרנט בפרסומות ולוותר כליל על הקידום המסורתי – זה שכולל כתיבת מאמרים, החלפת קישורים ועוד פעולות נוספות אשר מקפיצות את האתר עשרות מקומות למעלה בגוגל בלי להשתמש בפרסומות ממומנות.
אבל האמת היא, ששימוש אך ורק בקידום ממומן פשוט מוריד את האמינות של האתר בעיניי הלקוח.
אתר שנמצא בגוגל במקומות הראשונים בלי תווית הפרסומת, הוא אתר שמשדר אמינות.

כתיבת תוכן

תוכן הוא המלך כתיבה של תוכן איכותי עשיר במילות מפתח ישכנע את גוגל שהאתר שלכם רלוונטי עבור הגולשים. 

קישורים חיצוניים ופנימיים

החלפת קישורים גוגל תופס אתרים מקושרים ברשת כאתרים איכותיים יותר, מעניינים וככאלה – רלוונטיים עבור הגולשים.

אופטימיזציה לאתר שלכם

אופטימיזציה היא כמובן עניין שנהוג בשגרה. כבר הוקם אתר, כבר יש בו תוכן ובכל זאת – צריך להמשיך ולטפח אותו.

מזה בעצם אופטימיזציה?

אופטימיזציה היא כמובן עניין שנהוג בשגרה. כבר הוקם אתר, כבר יש בו תוכן ובכל זאת – צריך להמשיך ולטפח אותו. גם בשגרה ימשיך להיכתב תוכן, ימשיכו להתבצע החלפות קישורים, חקר מילות המפתח יתפתח מעת לעת וכמובן – מקדם האתרים יבדוק מה עובד יותר ומה פחות, וישפר את עבודתו בהתאם. בנוסף, ישנה חשיבות גדולה לביצוע של אופטימיזציה להיררכיה של האתר ושל התוכן בדפי האתר ולדאוג לשלל פרמטרים טכניים באתר בהם מהירות הגלישה, אבטחה, התאמה לממשק מובייל ועוד.

בכל עמוד שמבצעים לו אופטימיזציה לוודא:

ועוד ועוד ועוד.. זה רק טעימה מהצק ליסט הטכני שהמקדמים שלנו עושים באתר שלכם.

על מה אני משלם?

עבודת הקידום האורגני, כשהיא נעשית כמו שצריך, מאפשרת בסופו של דבר חשיפה לא מוגבלת של אתר העסק שלכם עבור קהל היעד, שחלק משמעותי ממנו עשוי להיהפך לבסוף ללקוחות. כלומר, על אף שמדובר בעבודה שדורשת זמן ומשאבים – אלה צפויים לבסוף להחזיר את עצמם.

האותיות SEO הן ראשי תיבות של הביטוי Search Engine Optimization, או בעברית – אופטימיזציה למנועי חיפוש.

המשמעות היא שכאשר הלקוח הפוטנציאלי יחפש את הביטויים הרלוונטיים, האתר שלכם יהיה זה שיופיע כמה שיותר קרוב לראש העמוד. 

“קידום אורגני בגוגל מצריך עבודה במספר מישורים במקביל. פעמים רבות חברות לקידום אתרים מתמקדות במישור אחד ומהעדפות אותו על פני מישורים אחרים. קידום אורגני מחייב אותנו לגעת בכל ערוץ ולבצע את זה בהתמדה. אסור לחשוב שאנחנו מכירים את גוגל ויודעים מה הוא אוהב” מסביר דן, ומוסיף “וכמובן, תמיד צריך לחשוב על הגולשים שלנו – מה הם מצפים לקבל בעמוד שלנו ואיך אנחנו יכולים לספק להם את התוצאה הטובה ביותר בהתאם לביטוי שחיפשו בגוגל”

כיצד נעשית עבודת הקידום?

גוגל, כמנוע חיפוש איכותי, רוצה וצריך לעשות את העבודה הטובה ביותר בהענקת תוצאות החיפוש הרלוונטיות לגולשים. ולכן, כאשר בגוגל בוחנים את הרלוונטיות והאיכות של האתרים השונים, הם לוקחים מגוון פרמטרים שונים בחשבון. על מנת לשכנע את מנועי החיפוש שהאתר המדובר אכן רלוונטי, מהימן ואיכותי, נדרשת עבודת הקידום שהיא מגוונת במיוחד. אז כיצד מתבצעת עבודת הקידום?

מחקר מילים

חקר מילות מפתח הוא אחד מהשלבים הראשונים והמשמעותיים ביותר בעבודת הקידום האורגני. במהלך המחקר, מקדם האתרים ייבחן את תרבות הגלישה והחיפוש של גולשים בתחום של האתר שלכם וימפה את מילות המפתח, אותן מילות חיפוש בעלות רלוונטיות לאתר בהן נעשה שימוש תדיר. במילות המפתח ייעשה שימוש נרחב בכתיבת תוכן איכותי לאתר שלכם ובהתאם, יש לאלה חלק משמעותי בהצלחה של פרויקט הקידום כולו. בסיום המחקר תתקבל רשומה של עשרות עד מאות ביטויים, אשר תתווה את אסטרטגיית הקידום של האתר.

כתיבת תוכן

לתוכן ישנה חשיבות גדולה באינטרנט, הן עבור הגולשים והן עבור גוגל. כתיבה של תוכן איכותי עשיר במילות מפתח ישכנע את גוגל שהאתר שלכם רלוונטי עבור הגולשים וכיוצא בזאת, יעלה את הדירוג שלו ואת מעמדו ברשומת התוצאות. ולכן, אתרים רבים מחליטים ליצור בלוג באתר, בו יהיה ניתן להעלות תוכן שקשור לתחום העיסוק של האתר – טיפים מפתיעים, תשובות לשאלות מסקרנות, ראיונות עם אנשי מקצוע בתחום, מאמרים עיוניים ועוד. בנוסף, עבור חנויות אינטרנטיות ניתן למקם תוכן בדפי המוצרים השונים, פעולה שמשמעותית אף היא ביצירת חותם בשטח.

בניית קישורים חיצוניים

גוגל מתייחס לקישורים חיצוניים באופן דומה לאיך שאנחנו מתייחסים להמלצות מחברים. מתוך הנחה שאתר שהוא איכותי ומוצלח זוכה ליותר קישורים ואזכורים מאשר אתר בינוני, גוגל תופס אתרים מקושרים ברשת כאתרים איכותיים יותר, מעניינים וככאלה – רלוונטיים עבור הגולשים. ולכן, כחלק מעבודת הקידום, נעשית עבודה של החלפת קישורים בין אתרים בתמורה למשל לכתיבה של תוכן. עבודת בניית הקישורים צריכה להיות מגוונת ולכלול לצד אתרים עם טראפיק חזק, גם אתרים בינוניים או אנונימיים יותר. בנוסף, על אף שייתכן שישנם אנשים שהיו מעדיפים לבצע את עבודת הקידום בעצמם, חשוב לדעת שבשביל שהחלפת קישורים תביא לתוצאות נדרשים שיתופי פעולה נרחבים במיוחד ואת התשתיות המתאימות לרוב קשה ליצור לבד. היעזרות במקדם אתרים מהבחינה הזו היא משמעותית.
הלקוחות שלנו מספרים
מתן א.
בינג טכנולוגיות
קרא עוד
אני ממליץ בחום על סתיו ועל שירותי הקידום האורגני יוצאי הדופן שלו. הוא עזרו לנו למשוך תנועה רלוונטית לאתר שלנו.
שהם מ.
בעל עסק למסחר אלקטרוני.
קרא עוד
"הקידום האורגני בגוגל שאיזי עשו לנו חיזק משמעותית את המיקומים שלנו ועזר לנו להגיע לקהל רחב יותר. הוא יצר גידול מהותי בתנועת הגולשים באתר ובהמרות, והביא להחזר משמעותי על ההשקעה"
נוי כ.
סמנכלית כספים
קרא עוד
"עבדנו עם חברת איזי לצרכי הקידום האורגני של האתר שלנו, אני ממליצה עליהם בחום רב, האתר שלנו הגיע למיקומים מדהימים ובהחלט נמשיך לעבוד איתם."
ספיר פ.
מנהלת שיווק
קרא עוד
"בזכות הקידום שלכם , המותג שלנו זכה להכרה וחשיפה גדולה יותר. הצלחנו למקד ביעילות ללקוחות האידיאליים שלנו וראינו עלייה ניכרת בלידים ובמכירות. בהחלט ממליצים בחום על חברת איזי ווב"
הקודם
הבא
שאלות שצריך לשאול לפניי שמתחילים

קביעת מטרה ברורה מראש זה חובה, הרעיון בעצם זה להתאים את כל השיווק הדיגיטליים למוצר ולא להפך, כמובן להתאים את המטרה לאתר שלנו ולמודעה שלנו. 

הכוונה שלנו ב"מוצר" הוא כל תוצר שאנו רוצים להציג בשיווק, תדמיתי או מכירתי.. ישנם מגוון דרכים לתמחור מוצרים ברשת, אפשר לעשות סקירים מקדימים לבדיקת ביקוש, לבדוק אצל המתחרים, בדרך נלמד שאנחנו צריכים לדעת לתמחר כל פעולה שאנו עושים בדרך למכירת המוצר באונליין, בסופי של דבר אנחנו רוצים גם להרוויח לא רק להגיע ללקוח. 

כן!, וזה כל הכיף בשיווק באינטרנט בשונה משיווק אופליין, שיווק באינטרנט מגיע עם עשרות כלים למדידה ומעקב אחריי גולשים שביקרו אצלך, הרגליי הקנייה שלהם מאיפה הוא באו ועל מה הם לחצו! , בעצם מה שאנחנו אומרים שבשיוק דיגיטלי אתם יכולים לראות כל שלב שעבר הלקוח עד שהגיע למעמד הרכישה, המידע הזה הוא כח, וככול שנצבור יותר ידע בנושא נוכל למקסם תוצאות, להוריד עלויות, להגיע לשיווק אפקטיבי ומשתלם. 

קיימים משתנים נוספים שמשפיעים על הדירוג בגוגל. לדוגמה, מהירות הטעינה של האתר, כמות הקישורים שבתוכו, הקוד שממנו הוא בנוי, ועוד. 

חשוב לציין כי קידום אתרים הוא לא קסם, ולפעמים לוקח כמה שבועות או אפילו חודשים עד שמגיעים לתוצאות הרצויות – אבל מרגע שזה קורה, כמות הלקוחות שיגיעו אליכם תגרום לכם להבין שהמאמץ וההשקעה היו משתלמים מאוד. קרא עוד

בעזרת הכלים העומדים לרשותינו, נוכל לעבד כמעט הכל.. נותנים על ההתנהגות של הקונים, על אופן הרכישה, על הגיל או המין של הלקוח שלנו, נתונים דמוגרפים, לקוחות מעורבים, מה הם שיתפו ומה הם רכשו בחודשיים האחרונים, ועוד ועוד.. הכלים באינטרנט הם בלתי מוגבלים. קרא עוד

מתחילים במחקר מילות מפתח במטרה להבין אילו ביטויים אנשים מחפשים בגוגל במטרה למצוא את השירות או המוצר שאותו בעל עסק מציע. לאחר מכן טיפול בפן הטכני של האתר, אופטימיזציה והוספה של תכנים חדשים והזרמת קישורים מאתרים אחרים לאתר הלקוח.

עקרונית, כל הידע שנדרש לטובת ביצוע עבודת הקידום נמצא זמין באינטרנט. עם זאת, עולם הקידום האורגני דורש ידע נרחב וטומן בחובו עבודה שהיא מגוונת במיוחד. לכן, על מנת להנות מתוצאות משמעותיות, מומלץ לגשת למקדם אתרים שיעניק לכם את עבודת הקידום האיכותית ביותר. בהצלחה!

קידום אורגני מתייחס לתהליך של הגדלת הנראות והתנועה של האתר באמצעות שיטות טבעיות שאינן בתשלום. זה כרוך באופטימיזציה של האתר שלך, יצירת תוכן באיכות גבוהה ויישום אסטרטגיות לשיפור דירוג מנועי החיפוש.

קידום אורגני מתמקד בשיפור דירוג מנועי החיפוש ומשיכת תנועה אורגנית, בעוד שפרסום בתשלום כרוך בתשלום עבור מיקומי מודעות כדי להניע תנועה מיידית. קידום אורגני מסתמך על אסטרטגיות ארוכות טווח, כגון SEO, שיווק תוכן ומעורבות במדיה חברתית, כדי למשוך מבקרים.

קידום אורגני מציע מספר יתרונות, כגון תוצאות בר-קיימא לטווח ארוך, עלות-תועלת, אמינות מוגברת של המותג, סמכות גבוהה יותר לאתר ומעורבות טובה יותר של משתמשים. זה גם עוזר לעסקים לבנות נוכחות מקוונת חזקה ולמשוך תנועה רלוונטית וממוקדת

מסגרת הזמן לראות תוצאות מקידום אורגני עשויה להשתנות בהתאם לגורמים כמו התחרותיות של מילות מפתח, אופטימיזציה של האתר ואיכות התוכן. בדרך כלל, לוקח כמה חודשים להתחיל לראות שיפורים ניכרים בדירוג מנועי החיפוש ובתנועה אורגנית. עם זאת, חשוב לראות בקידום אורגני תהליך מתמשך להצלחה מתמשכת.

ישנן אסטרטגיות שונות המשמשות בקידום אורגני, כולל אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), שיווק תוכן, שיווק במדיה חברתית, שיווק משפיענים, בניית קישורים ואופטימיזציה של אתרים. אסטרטגיות אלו שואפות לשפר את נראות האתר, להגדיל את התנועה האורגנית ולשפר את חווית המשתמש כדי למשוך לקוחות פוטנציאליים ולמשוך אותם.

התשובה לשאלה הזו היא מורכבת, ודורשת מחשבה והתאמה לאופי האתר ולעסק שלכם. הכנסת מאמרים טובים ואיכותיים היא המפתח.

לכן החברה שלנו עובדת עם כותבי התוכן הטובים ביותר בשוק ומומחים מתחומים שונים, אשר יוודאו שהאתר שלכם יהיה גדוש בכתבות שהלקוחות שלכם ירצו לקרוא שוב ושוב.

מחפשים חברה לקידום אתרים? 
לחצו כאן 

מידע ומדריכים בנושא SEO

בניית אתרים

איך לבחור משרד פרסום לעסק שלי?

בחירת משרד הפרסום המתאים לעסק שלך היא החלטה קריטית שיכולה להשפיע משמעותית על הצלחת המותג שלך. משרד פרסום יכול לעזור לך לפתח אסטרטגיות שיווק יעילות,

קרא עוד »
בניית אתרים

עלייתם של משרדי הפרסום בבאר שבע

באר שבע, עיר הבירה של אזור הנגב בישראל, עדה לצמיחה מדהימה בתעשיית הפרסום שלה. כאשר עסקים שואפים לבסס נוכחות חזקה באינטרנט, משרדי הפרסום בבאר שבע

קרא עוד »

בדוק את ציון ומיקום אתרך בגוגל

איזי חיפוש הוא כלי נפלא שיכול לעזור לך בקידום אורגני בגוגל.

צוות המחקר והפיתוח שלנו פיתח מערכת מתקדמת במיוחד בשבילך.
הכלי יסרוק את האתר שלך ויספק לך דוח ברור המראה היכן האתר שלך מדורג בגוגל.

והכי חשוב, זה לגמרי בחינם!

כדי להתחיל, פשוט העתק והדבק את כתובת האתר שלך בשורת החיפוש. משם, אנחנו נדאג להעביר אליכם את כל הנתונים. זה כזה קל!

לקבלת הדו"ח בחינם ישירות למייל שלכם מלאו את הפרטים הבאים

הדוח יכלול את הפרמטרים הבאים:

מיקומי הביטויים של האתר שלכם בגוגל.
כמות הגולשים שנכנסים לאתר שלכם.
מפרט הקישורים של האתר שלכם.
זמני טעינת האתר ומהירות.

דילוג לתוכן